Inger, F., Pål, R. (2006). An Introduction to the Sociology of Religion. Classical and Contemporary Perspectives. England: Ashgate Publishing Limited Gower House.
Pollack, D., Müller, O., Pickel, G. (red.) (2012). The Social Significance of Religion in the Enlarged Europe: Secularization, Individualization and Pluralization. Farnham/Burlington: Ashgate.
Schneiderman, H.G. (2015). Introduction to the Transaction Editions: Ideology, Social Constructionism, and Sociology of Religion. W: R. Cipriani, Sociology of Religion. New Brunswick: Transaction Publishers, XI–XXVI.
Przetwarzamy dane osobowe zbierane podczas odwiedzania serwisu. Realizacja funkcji pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu odbywa się poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje oraz zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies (tzw. ciasteczka). Dane, w tym pliki cookies, wykorzystywane są w celu realizacji usług, zapewnienia wygodnego korzystania ze strony oraz w celu monitorowania ruchu zgodnie z Polityką prywatności. Dane są także zbierane i przetwarzane przez narzędzie Google Analytics (więcej).
Możesz zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce. Ograniczenie stosowania plików cookies w konfiguracji przeglądarki może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie.